یزد - محمدرضا زارع گفت: در حال حاضر در حوزه تلفن همراه بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک با ضریب نفوذ ۵/۱۱۵درصد مشغول به کار است.

یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان مشغول به کار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در مراسم اهدا ۱۷۰۰ میلیون ریال جایزه به مشترکان خوش شانس همراه اول که در مجتمع مخابراتی امام حسین(ع) برگزارشد اظهارداشت : در حال حاضردرحوزه تلفن همراه بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۵/۱۱۵ درصد مشغول به کاراست.

وی افرود: پوشش شبکه همراه از طریق یک هزارو ۶۴۶ تکنولوژی  جی ۲، جی ۳،جی ۴ بر قرار است.

زارع تصریح کرد: در آیین اهدا جوایز طرح "یک تیم و هزار همراه"  همراه اول ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در مخابرات یزد برگزار شد۱۷  جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی طرح "یک تیم و هزار همراه" به برندگان همراه اول در استان یزد اهدا شد.

سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: در طرح "یک تیم و هزار همراه"  از ابتدای دی ماه ۱۳۹۶، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول در قرعه کشی ۱۰۰۰ کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ فعال گردید که ۱۰۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی که به قید قرعه به ۱۰۰۰ نفر از برندگان اهدا شد.

شایان ذکر است در طرح جدید همراه اول به قید قرعه به ۶۰ نفر از مشترکانی که از ابتدای آذرماه تا انتهای بهمن ۹۷ اقدام به فعال سازی بسته اینترنت کنند به هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال اهدا می گردد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.