خراسان شمالی- سرهنگ مسعود رستگار جزئیات قتل مرد ۵۵ ساله بجنوردی در حواشی یکی از روستاهای بجنورد را تشریح کرد.

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود رستگار رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: جسد مرد حدود ۵۵ ساله بجنوردی بعدازظهر دیروز در حواشی یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.

وی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مبنی بر کشف جسد در حواشی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد بلافاصله ماموران آگاهی استان به همراه نیروهای آتش نشانی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

وی افزود: بخشی از جنازه این مرد توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده شده بود که در این راستا مساله توسط ماموران از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ رستگار گفت: مشخصات این جسد با مرد ۵۵ ساله ای که چهار روز قبل اعلام مفقودی شده بود مطابقت داشت که به همین منظور دو نفر از مظنونان نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مظنونین بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به قتل این فرد اعتراف کرد، افزود: قاتل که چند روز پیش به همراه مقتول برای تفریح به بیرون از شهر رفته بودند به دلیل مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر و قاتل با تبر مقتول را به قتل میرساند.

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان در پایان افزود: قاتل بعد از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.