مصطفی پناهنده گفت: ۱۲ هزار و ۹۸۴ حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان توزیع شد.

توزیع حدود ۱۳هزار لاستیک ویژه ناوگان باری استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه مدیریت در توزیع لاستیک با توجه به مشکلاتی موجود، نیازمند تعامل و دقت نظر است، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ ناوگان باری فعال در استان وجود دارد که طبق برنامه کشوری مقرر شده است با در نظر گرفتن اولویت و ضوابط اعلام شده لاستیک ناوگان تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه ممکن است اعتراضاتی در خصوص توزیع لاستیک وجود داشته باشد، افزود: توجه به بخش مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است و انجمن ها باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

پناهنده با تأکید بر اینکه در شهرستان ها تعادل در توزیع باید رعایت شود، تصریح کرد: در این امر برای رعایت عدالت، دقت نظر کافی ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: با توجه به دوره پنج ماهه توزیع، در اوائل به علت عدم اشرافیت موارد، ضعف وجود داشت که با درایت و توزیع سامانه ای در حال حاضر با تعامل مناسب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هیچ مورد ضعفی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه لاستیک بر اساس سهمیه کشوری مشخص و در استان نیز مدیریت می شود.

وی اذعان داشت: در هر کار جمعی حدود ۳ درصد نارضایتی وجود دارد و ما با افتخار اعلام می کنیم درصد نارضایتی در امر لاستیک توزیع شده بسیار اندک است.

این مسئول با بیان اینکه سامانه توزیع لاستیک به شکل الکترونیکی است، یادآور شد: بر اساس میزان پیمایش و شماره هوشمند ناوگان، نوبت دهی به شکل سیستمی انجام می شود.

پناهنده ابراز داشت: مرحله دوم توزیع لاستیک آغاز شده و با توجه به اهمیت بخش مسافر ثبت نام ۲۶۰ راننده برای تحویل لاستیک مرحله دوم نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.