قاسم سلیمانی دشتکی گفت: تأخیر در اجرای تعهدات پتروشیمی ایلام برای مردم پذیرفتنی نیست و این پروژه ها هر چه زودتر باید اجرایی و به بهره برداری برسند.

تأخیر در اجرای تعهدات پتروشیمی برای مردم پذیرفتنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز (دوشنبه) در دیدار با علی‌نقی سیدخاموشی رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان خواستار اعتماد مسئولان پتروشیمی ایلام به فرزندان این استان شد و اظهار داشت: یکی از آفت های بزرگ پتروشیمی ایلام بحث مدیران پروازی است که از این بابت فرصت سوزی زیادی اتفاق افتاده است.

وی به توانمندی نیروی های انسانی در این استان اشاره کرد و افزود: بر این باور هستیم که مردم ایلام نباید صرفأ دود کارخانجاتی چون پتروشیمی را بخورند بلکه باید در امورات آن نیز مشارکت داشته باشند.

استاندار ایلام مدیریت صحیح پتروشیمی ایلام را نیازمند درک صحیح از شرایط موجود دانست و تأکید کرد: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات پتروشیمی فروگذار نبوده ایم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات پیش روی پتروشیمی عدم اجرای تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه های مهمی است، یادآور شد:  اجرای تعهدات در ایجاد توسعه و اشتغال استان نقش حائز اهمیتی ایفا می کند.

وی خواستار پای کار آمدن دست اندرکاران در تعیین تکلیف به موقع پروژه های فاز دو پتروشیمی، بنزین پیرولیز و pp شد و گفت: با وجود محدودیت منابعی یک هزار میلیارد ریال اعتبار به سرمایه گذار pp اختصاص داده ایم.

علی‌نقی سیدخاموشی رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان نیز در این دیدار گفت: سیاست تحت اقدام پتروشیمی ایلام جذب نیروهای بومی می باشد.

سیدخاموشی تأکید کرد: برنامه ریزی بزرگ ما ایجاد اشتغالزایی گسترده و پایدار در ایلام است و در این میان اهتمام جدی در بومی گزینی مدیران پتروشیمی داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.