نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: بسیاری از مسائل مطرح در مجلس به مشکلات منطقه‌ای گره خورده است.

مسائل مطرح در مجلس به مشکلات منطقه‌ای ارتباط دارد

به گزارش قدس آنلاین،   از مشهدمقدس، رضا شیران خراسانی در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: ارتقای معنوی و مذهبی شهر و اقتصاد پایدار در برنامه لحاظ شده اما عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی از زیبایی‌های برنامه  عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد است و مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در عدالت اجتماعی نیازمند رویکرد جدید در کشور هستیم. شهرداری‌ها، هزینه‌ها و مشکلاتشان پایدار است اما درآمدهای ناپایدار دارند. بسیاری از مسائل مطرح در مجلس به مشکلات منطقه‌ای گره خورده است. نمایندگان در مجلس مداوم مشغول حل مشکلات شهرند و گروگان کارهای شهری هستند.

شیران خراسانی خاطرنشان کرد: امروز بقای نماینده در کار محلی است اما رسالتش کار ملی است. مشکلات حوزه محلی در نحوه کار نمایندگان تاثیرگذار است و نمایندگان رای محورند و گریزی از این نیست. تا زمانی که دو مجلسی نشده باشیم این مشکلات پابرجاست. اگر ساختارها را درست کنیم می‌توان رای‌ها را علنی کرد. ای کاش این دوره مجلس ۶ ساله شده بود تا دوره بعد این مشکلات نبود.

وی گفت: ما برای رای دوره بعدمان مجبوریم مواضعی بگیریم که شاید درست نباشد. مثلا حل مشکلات حوزه انتخابی نماینده توسط وزیر رای یک نماینده در استیضاح را تغییر می‌دهد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.