خراسان جنوبی- مردم قدر شناس و شهید پرور شهرستان بشرویه به مناسبت برگزاری کنگره دوهزار شهید خراسان جنوبی به پویش مردمی#مدیون_شهداییم پیوستند.

شهروندان بشرویه به پویش مردمی #مدیون_شهداییم  پیوستند +تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، در راستای برگزاری  کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی که یک رویداد بزرگ تاریخی در این استان و سطح کشور محسوب میشود  مردم قدر شناس و شهید پرور شهرستان بشرویه با پیوستن به پویش مردمی #مدیون_شهداییم عشق و ارادت و ایستادگی در مسیر شهدا را بار دیگر به اثبات رساندند.

و این همان لبیک به فرموده مقام معظم رهبری در گرامیداشت یاد شهداست هماهنگونه که فرمودند: یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را همه باید نصب العین خودشان قرار بدهند؛ نگذارید فراموش بشود. شما غفلت کنید، نیروهای انقلاب غفلت کنند، نیروهای مؤمن غفلت کنند، نفوذیهای دشمن از آن طرف وارد میشوند و چیزی هم طلبگار میشوند. «فاذا ذهب الخوف سلقوکم بالسنة حداد اشحّة علی الخیر اولئک لم یؤمنوا فاحبط اللَّه اعمالهم»؛ وقتی که روز خطر است، در لانه ها خزیدند و نفسشان در نیامد. وقتی خطر برطرف شد؛ مردان خطرپذیر در مقابل خطر سینه سپر کردند و خطر را برطرف کردند، اینها از لانه هاشان بیرون می آیند؛ زبانهای دراز، زبانهای تیز، طلبگار هم میشوند! مگذارید دشمنان انقلاب، دشمنان امام، دشمنان خط جهاد، دشمنان خط ایمان باللَّه، طلبگار بشوند.

گفتنی است این پویش به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی بسیج شهرستان بشرویه برگزار شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.