مناطق مختلف بحرین در حالی شاهد گسترش حضور نظامیان و مزدوران آل خلیفه است که مردم مقاوم خود را برای برگزاری روز شهید آماده می‌کنند.

گسترش تحرکات نظامی آل‌خلیفه در مناطق مختلف بحرین در آستانه "روز شهید"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نظامیان رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف بحرین در آستانه فرا رسیدن روز شهید مستقر شده و حضور خود را تشدید کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در حالی که شهروندان بحرینی برای برگزاری مراسم یادبود شهدا که قرار است در تاریخ 17 دسامبر(دوشنبه 26 آذر)برگزار شود، خود را آماده می‌کنند،نظامیان رژیم آل خلیفه به حملات کورکورانه علیه شهروندان بحرینی در مناطق مختلف این کشور دست می‌زنند.

نیروهای انقلابی از  یک سلسله فعالیت ها و برنامه های تبلیغاتی، مردمی و میدانی برای برگزاری مراسم روز شهید خبر داده‌اند.

بر  اساس گزارش رسانه‌های انقلابیون بحرین، خودروهای نظامی رژیم آل خلیفه در حال یورش به محله هایی در مناطق الدراز،بنی حمزه،الجنبیه و کرزان و دیگر مناطق مشاهده شدند، بالگردهای رژیم هم بر فراز مناطق «مثلث ایستادگی و مقاومت» و اطراف میدان عبدالکریم به پرواز درآمدند. از سوی دیگر، تعدادی از پیاده نظام مزدور رژیم آل خلیفه اقدام به پاک کردن و از بین بردن نوشته ها و شعارهای انقلابی کردند که شهروندان بحرینی بر روی دیوارهای خانه هایشان در راستای آماده شدن برای مراسم یادبود شهیدان نوشته بودند.

نیروهای انقلابی منطقه الدراز فعالیت جدیدی را برای نوشتن نام "حمد عیسی دیکتاتور بحرین در کف خیابان ها به منظور لگدمال کردن نامش از سوی افراد و خودروها آغاز کردند.

نیروهای انقلابی همچنین تاکید کردند : برای دوری و عدم ارتباط با رژیم آل خلیفه ، شهروندان بحرینی در مراسم این رژیم با نام عید الجلوس(تاج‌گذاری) که همزمان با عید الشهداء اجرا می شود ، مشارکت نخواهند کرد.

جریان وفاداری (به انقلاب مردمی بحرین) یکی از گروه‌های انقلابیون بحرین با اشاره به استقرار نظامیان رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور تصریح کرده است  که گسترش  اقدامات نظامی آل خلیفه در مناطق و شهرک‌ها هرگز مانع شهروندان بحرینی برای بزرگداشت یاد شهدا نخواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.