معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعامل آستان قدس رضوی با دانشگاه‌ها را موجب تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی دانشجویان دانست.

تعامل آستان قدس رضوی با دانشگاه‌ها موجب تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا غفاری با اشاره به راه اندازی مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) از سوی آستان قدس رضوی گفت: تعامل آستان قدس رضوی با دانشگاه‌ها موجب تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی دانشجویان است.

وی افزود: مجموعه ای مثل آستان قدس رضوی با توجه به جایگاه و ارتباطی که دارد می تواند با اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها در حوزه فعالیت های دینی و جشنواره ها و با اقداماتی همچون راهپیمایی اربعین و اردوهای زیارتی نقشی موثر ایفا کند.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در ادامه خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی و مجموعه های فرهنگی دانشگاه ها می توانند تعاملات خوبی را با یکدیگر داشته باشند، به طور مثال می توان به برگزاری جشنواره ها و اردوهای رضوی اشاره کرد که این خود یکی از زمینه های بسیار مهم در راستای تقویت دینی و فرهنگی دانشجویان است.
غفاری گفت: اگر همکاری های بین آستان قدس رضوی و دانشگاه ها بیشتر تقویت شود می تواند به فضای فرهنگی دانشگاه ها با تاکید بر هویت دینی دانشجویان کمک کند.

منبع:آستان نیوز

  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.