البرز- سعید امینی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بودجه کافی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ندارد، گفت: ما معرف هنرمندان هستیم و مجوز به بخش خصوصی می دهیم تا نمایشگاه های صنایع دستی را برگزار کنند.

بودجه کافی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نداریم

سعید امینی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین درخصوص برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی دراستان اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بانی برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی نیست بلکه معرف هنرمندان است و مجوز به بخش خصوصی می دهد تا نمایشگاه های صنایع دستی  را برگزار کنند.

وی افزود: برای شب یلد، نمایشگاهی در فرهنگسرای فردوس تهران دایر شده وچند غرفه صنایع دستی بصورت رایگان به استان البرز اختصاص داده اند که هنرمندان البرزی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار می دهند.

امینی با اشاره به اینکه در جنب بازارچه لاله در منطقه ۹ کرج نیزنمایشگاه صنایع دستی و کالاهای شب یلدا برپا شده است، گفت: ۷ غرفه صنایع دستی دراین نمایشگاه دیده می شود و سایر غرفه ها نیز سوغات استان های دیگر را عرضه می کنند و این نمایشگاه تا بعد از شب یلدا به قوت خود باقی است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز نمایشگاهی در اسفند ماه سال جاری در محل کاخ مروارید برگزار خواهد کرد که چندین استان از جمله زنجان، اصفهان، یزد و تهران در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر متقاضی برگزاری نمایشگاه در سطح استان نداریم، افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بودجه کافی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ندارد بلکه متقاضیان بخش خصوصی اجرا کننده اینگونه نمایشگاه ها هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.