البرز- جواد صادقلو با تاکید براینکه به دنبال توسعه زیرساخت های شهرستان طالقان هستیم، گفت: ملاک سیاستگذاری، نظارت وعملکرد شوراها، قانون است و هدف اصلی همه مسئولین و اعضای شوراها باید خدمت به مردم باشد.

توسعه زیرساخت‌های طالقان در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد صادقلو فرماندار شهرستان طالقان صبح امروز (سه شنبه) در نشست مشترک با اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان که با حضور محمود بهمنی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مردم تشنه خدمت صادقانه و کار سالم هستند و شوراها ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: شوراها حلقه میانه‌ای هستند که می‌بایست مردم و خواسته‌های مردم را به تصمیم‌ گیری‌های مدیران دولت، در مقام اجرایی پیوند دهند.

صادقلو با تاکید بر اینکه شوراها، محل اختلاف و تنش نیست، افزود: ملاک سیاستگذاری، نظارت و عملکرد شوراها، قانون است و هدف اصلی همه مسئولین و  اعضای شورا ها باید خدمت به مردم باشد

فرماندار طالقان با بیان اینکه به دنبال توسعه زیرساخت های شهرستان هستیم، افزود: در حوزه گاز تاکنون به شهر و ۸ روستای طالقان گازرسانی صورت گرفته است وسیستم تصفیه فاضلاب در چند روستا درحال اقدام است که پساب آن می‌تواند محور توسعه روستایی باشد.

این مسئول بیان کرد: در حوزه توسعه گردشگری از جمله ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه، قلعه ها، حمام تاریخی شهر طالقان، صدور مجوز و احداث هتل بوم گردی در روستاها اقدامات خوبی صورت گرفته که بیش از ۷۰ درصد گردشگران ساماندهی می شوند.

 فرماندار شهرستان طالقان خاطر نشان کرد: درحوزه اشتغال و احداث شهرک صنعتی با رایزنی های انجام شده جانمائی هایی در ورودی شهر طالقان صورت گرفته است و اخیرا استخر ۱۵ هزار متر مکعبی جهت آبیاری باغات در روستای هرنج احداث و به بهره برداری رسیده است همچنین در حوزه پسماند با تدوین طرح جامع مدیریت پسماند تمامی زباله های روستاها در سه نقطه شهرستان جمع آوری و با کمک شهرداری از شهرستان خارج می شود.

صادقلو در پایان با اشاره به ۴ موضوع وضعیت نامناسب راه ها، تعیین تکلیف حریم رودخانه ها، حق آبه وتاسیسات شبکه آب وفاضلاب برخی روستاها در حضور نماینده محترم مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی از وی خواست تا از مبادی ذیربط پیگیری لازم را انجام دهد .

در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان، شهر، بخش مرکزی و بالا طالقان در حضور فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات  شهرستان از قبیل گاز، توسعه کشاورزی، طرح هادی روستاها، شبکه آبرسانی روستا وگردشگری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.