سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: فرمانداران مشکل واحدهای تولیدی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

فرمانداران مشکل واحدهای تولیدی را شناسایی و رفع کنند

به گزارش قدس آنلاین ، قربان میرزایی ظهر سه شنبه در نشست با فرمانداران خراسان رضوی اظهار کرد:فرمانداران به عنوان مسئول شهرستان باید زمینه تعامل ،همدلی و هماهنگی بین تمامی بخش ها و قوا را فراهم کرده و نباید هیچ فاصله ای بین این حوزه ها باشد.

وی افزود:فرمانداران نباید در شهرستان ها نگاه بخشی داشته باشند و در عین آنکه وظیفه ما پیاده سازی سیاست های دولت در شهرستان است، اما باید از هر گونه بخشی نگری پرهیز شود زیرا یکی از موارد آسیب زا در جامعه امروز ما نگاه بخشی به امور و عدم هماهنگی بین بخشی است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فرمانداران در حوزه کاری خود واحدهای دچار مشکل را شناسایی و در کارگروه های مربوطه نسبت به پیگیری و اقدام برای رفع این مسائل اقدام کرده و اگر امکان حل آن در شهرستان نیست به کارگروه ها و ستادهای استانی ارجاع کنند.

میرزایی تاکید کرد:در شهرستان ها باید گزارش هایی از عملکرد نظام و ۴۰ سال گذشته انقلاب به شیوه هایی ملموس و موثر به مردم ارائه شده وبه مشکلات  واحدهای تولیدی  رسیدگی شود چرا که که حفظ تولید و اشتغال از جمله ضرورت های عملکردی است.

وی تاکید کرد:باید برای برگزاری باشکوه جشن های انقلاب در دهه فجر امسال تلاش جدی شود و با استفاده از ظرفیت مردمی و داشته ها و امکانات در این راستا برنامه ریزی منسجم و خوبی صورت گیرد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی تصریح کرد:تلاش دشمن درکنار فشارها و تحریم ها بر ایجاد چالش و زنجیره ای از نارضایتی ها و ناآرامی ها در کشور است که باید نسبت به این موضوع هوشیار بود و توطئه های دشمن را خنثی کرد.

وی افزود:در شرایط جنگ اقتصادی مدیران باید جسارت و شهامت اقدام موثر و تصمیم گیری به موقع را داشته باشند زیرا اگر همانند وضعیت عادی عمل و برخورد کنیم  موفق نخواهیم شد.

منبع: مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.