مدیرعامل سازمان فردوس‌ها با اشاره به هوشیاری انتظامات آرامستان‌های تحت نظارت سازمان گفت: با هر عاملی که امنیت و رضایتمندی شهروندان را به مخاطره بیندازد با قاطعیت برخورد می‌شود.

برخورد با عوامل خودسر در بهشت رضا(ع)
به گزارش قدس آنلانی  به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی دامغانی با بیان این مطلب اظهار داشت: آرامستان بهشت رضا(ع) به‌دلیل وسعتی نزدیک به 200هکتار و همچنین وجود بیش از 5600 شهید گرانقدر در آن، از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با تلاش عوامل انتظامات و همکاری نیروی انتظامی، امنیت مطلوبی در سطح آرامستان برقرار است.

وی اضافه کرد: ممکن است گاهی افراد بصورت خودسر سعی در اعمال سلیقه شخصی خود در قسمت‌هایی از جمله گلزار مطهر شهدا داشته باشند که اینگونه اقدامات با همکاری بنیاد شهید با برخورد جدی روبه‌رو می‌شود. برای مثال در روزهای گذشته عوامل جمع آوری پرچم‌های نصب شده در گلزار مطهر شهدای مدافع حرم که به این بلوک آسیب رسانده و سبب اعتراض خانواده محترم شهدا و مردم شده بودند که بلافاصله با ورود پرسنل انتظامات بهشت رضا(ع) و همکاری نیروی انتظامی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند. همچنین آسیب‌های وارده نیز با نصب مجدد پرچم‌ها اصلاح و زیباسازی محیطی انجام شد.

مهدوی‌دامغانی بیان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های اصلی این سازمان بوده و سازمان فردوس‌ها در این زمینه تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته است. در همین راستا قرار است المان‌های جدید در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) نصب گردد که امیدواریم بزودی وارد مرحله اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعویض و نوسازی پرچم‌های قطعه صالحین و اصحاب شهدا نیز در دستور کار است که البته این امر نیازمند همکاری خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران است تا هرچه سریعتر این کار انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.