نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب استاندار خراسان رضوی موضوع مهم عدم بازنشستگی است که آقای خامسی از این قانون مستثنی نیست و فردی که به دلیل همین قانون شهرداری مشهد را ترک کرده است، نمی‌تواند به عنوان استاندار معرفی شود.

اگر خامسی می‌توانست استاندار شود، در شهرداری می‌ماند
به گزارش قدس آنلاین ، عبدالله حاتمیان ، در خصوص برخی اظهارات درباره حضور تقی‌زاده خامسی در میان گزینه‌های استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: اگر قرار باشد فرد بازنشسته‌ای بتواند در این سمت باقی بماند آقای رشیدیان در استانداری و تقی‌زاده خامسی در شهرداری می‌ماند.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون صحبتی درباره حضور تقی زاده خامسی در استانداری خراسان رضوی مطرح نشده است، اضافه کرد: چیزی که از نفرات برای من مهم‌تر است توسعه نیافتگی خراسان رضوی است، ما به اندازه کافی در خراسان نیروی امنیتی، مذهبی و سیاسی داریم، ما در استان نیروی اقتصادی کم داریم.
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در خراسان استانداری را لازم داریم که با یک دیدگاه اقتصادی در کنار سایر دیدگاه‌های خود بتواند لوکوموتیو توسعه استان را روشن  و به حرکت در آورد و این فرد هرکسی باشد از نظر بنده محترم خواهد بود.
حاتمیان اضافه کرد: فرد جدید باید توانایی آن‌ را داشته باشد که مهاجرت از شهرستان‌های کوچک به مشهد را کاهش دهد و مشکلات کلان شهر مشهد را در سطح استانی ببیند و با سیاست‌های درست باعث مهاجرت معکوس به شهرستان‌ها شود.
وی با بیان اینکه استاندار جدید باید توانایی ایجاد اشتغال پایدار را در استان داشته باشد، خاطرنشان کرد: فرد جدید باید ارتباط حسنه را با کشورهای همسایه با همراه کردن دیپلماسی دولت هم‌گام کند.
این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: استاندار جدید باید با نگاه دوراندیشانه به آینده نگاه کند و مشکلاتی که در مشهد در چند ساله اخیر ایجاد شده به مسائل اقتصادی باز می‌گردد و این امر در موسسات مالی و اعتباری بیشتر نمود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه اگر شاهد اعتراض و حاشیه‌نشینی نیز هستیم ریشه در اقتصاد دارد، اظهار کرد: استاندار با دیدگاه امنیتی که صرفا بر زخمی پوششی بیندازد، نمی‌تواند دردی را درمان کند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.