ضلع غربی مجموعه ورزشی وحدت منطقه ثامن به همت 35 دانش‌آموز زیباسازی شد.

 
به گزارش قدس آنلاین ، استفاده از مشارکت عمومی به‌خصوص مشارکت جوانان و نوجوانان، در بهسازی محیط شهری از جمله راهبردهایی است که می‌تواند فضاهای خشک شهری را به مکانی زنده، صمیمی و پویا تبدیل کند و باعث افزایش تعلق خاطر شهروندان به شهر خود شود. مشارکت دانش‌آموزان در زیباسازی معابر و نماهای شهری که منجر به تغییراتی عملی و عینی در ظاهر شهر می‌شود، علاوه‌بر بهره‌بردن از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها و القاء حس اعتماد به نفس، آن‌ها را به‌طور ملموس‌تر و جدی‌تری با شهر پیوند می‌زند.
این اقدام می‌تواند در کنار سایر برنامه‌های این‌چنینی که در گذشته نیز شاهد آن بوده‌ایم، به‌طور مؤثری نشاط اجتماعی را افزایش دهد و مشهد را به سمت شهری شهروندمدار سوق دهد. 
در همین راستا و برای گسترش نشاط اجتماعی، زیباسازی سیمای بصری و افزایش مشارکت شهروندان، ضلع غربی مجموعه ورزشی وحدت منطقه ثامن به همت 35 دانش‌آموز دختر زیباسازی شد.
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن اعلام کرده است که این نقاشی دیواری و طرح‌های گرافیکی با موضوع فرهنگ شهروندی و با محوریت استفاده از وسایل نقلیه عمومی و تفکیک زباله، در پی فراخوان شورای اجتماعی محله پایین خیابان صورت گرفته و تعدادی از دختران دانش‌آموز رشته‌های فتوگرافیک و معماری هنرستانی در مشهد نیز، این اثر را در مساحت 252 مترمربعی ایجاد کرده‌اند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.