حوزه استارتاپ‌ها از بخش‌های جذاب نمایشگاه‌های حوزه فناوری و هوشمندسازی بوده و این کسب‌وکارهای نوپا همواره روح تازه‌ای را به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند.

استارتاپ‌ها روح تازه‌ای به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند

 به گزارش قدس آنلاین ،مهدی اردکانی ، مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در اولین نشست خبری این نمایشگاه، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حضور استارتاپ‌های نوپا در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد: استقبال استارتاپ‌های حوزه شهر هوشمند بسیار خوب بوده وتاکنون بیش از ۹۰ درصد از فضای اختصاص داده‌شده به این کسب وکارها تکمیل شده است.

وی اظهارکرد: حوزه استارتاپ‌ها از بخش‌های جذاب نمایشگاه‌های حوزه فناوری و هوشمندسازی بوده و این کسب‌وکارهای نوپا همواره روح تازه‌ای را به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند.
اردکانی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی متعددی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مجموعه کارگاه‌های آموزشی هوشمندسازی، با همکاری دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود، این کارگاه‌ها که محتوای علمی و آموزشی مرتبط با حوزه شهر هوشمند دارد، از سوی کانون نوآوری و خلاقیت دانشگاه فردوسی مشهد طراحی محتوا و اجرا خواهد شد.
وی در ادامه توضیح داد: این کارگاه‌ها در موضوعات (open data) و (Gamification)، حوزه نوآوری و زیرشاخه‌های آن و موضوعات مبتلابه استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری ، برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و علاقه‌مندان به موضوعات فوق برگزار می‌شود.
اردکانی، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی علاقه‌مندان با دستاوردهای جدید در حوزه‌های مختلف خدمات هوشمند شهری، جذب ایده‌های نو و افزایش سطح اطلاعات شهروندان درباره فرصت‌های هوشمندسازی در تمامی زمینه‌ها عنوان کرد.
مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند افزود: این  نمایشگاه ، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.