جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم ۸۵۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

 کشف ۸۵۱ کیلوگرم موادمخدر در کامیون حامل قیر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حمید هداوند با اعلام خبر کشف ۸۵۱ کیلوگرم موادمخدر از یک قاچاقچی در جنوب پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، درباره فعالیتهای یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی، مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر در یکی از استانهای جنوبی کشور، قصد انتقال مقادیری موادمخدر را به تهران دارند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و در نهایت پس از ۴۸ ساعت  مراقبتهای ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف شد.

هداوند با اشاره به دستگیری متهم و انتقال خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخشهای مختلف کامیون ۶۹۵ کیلوگرم تریاک، ۱۵۶ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تحقیقات پلیس برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.