البرز - سید هاشم هاشمی نژاد از توزیع گوشت گرم وارداتی بصورت روزانه ۴ تن بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار در میادین میوه وتره بار البرز خبر داد.

 روزانه ۴ تن گوشت گرم وارداتی جهت تنظیم قیمت بازار البرز توزیع می‌شود

سیدهاشم هاشمی نژاد مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار استان جهت تامین کالاهای اساسی وتنظیم قیمت کالاهای مصرفی، گفت: با توجه به تصمیمات کارشناسان در کارگروه تنظیم بازار و به جهت تامین کالاهای اساسی وتنظیم قیمت کالاهای مصرفی، سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت توسعه بازرگانی اقدام به توزیع گوشت گرم وارداتی بصورت روزانه ۴ تن کرده که بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار شهرستان کرج وفردیس توزیع می شود.

وی افزود: گوشت منجمد برزیلی نیز با قیمت مصوب ۲۹ هزار تومان در مراکز وفروشگاه های زنجیره ای و بازار میوه و تره بار استان و همچنین نمایندگان معرفی شده از سوی ستاد تنظیم بازار شهرستان ها جهت تنظیم قیمتها در بازار، میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه فرآورده‌های گوشتی، تعاونی‌های کارمندی وکارگری و بازنشستگان توزیع می‌شود.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام اینکه توزیع برنج وارداتی (تایلندی) با کیفیت خوب و به قیمت هر کیلو ۵۵۵۰ تومان و ۴۳۵۰ تومان و بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان در حال توزیع در مراکز تعیین شده توسط ستاد در حال اجراست، گفت: شکر نیز با قیمت هر کیلو ۳۴۰۰ تومان توسط مراکز توزیع ستاد تنظیم بازار از جمله فروشگاه رفاه ودیگر مراکز در حال توزیع می باشد.

هاشمی نژاد در پایان گفت: بر اساس سیاست‌های ستاد جهت تعدیل قیمت تخم مرغ در بازار بیش از ۱۰۰۰کارتن تخم مرغ وارداتی با کیفیت قیمت مصوب هر کیلو ۱۳۸۰۰ تومان در بازارهای رفاه و مراکز میادین توزیع می‌شود و تا تثبیت قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.