دبیرکل حزب ندای ایرانیان ضمن انتقاد از دولت،‌ گفت: مطالبات مردم آن چیزی نیست که اکنون در کشور می‌بینید.

خرازی: نشاط سیاسی آسیب دیده و نقدهای جدی بر عملکرد دولت و دولتمردان وجود دارد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان صبح امروز در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان در برج میلاد تهران اظهار داشت: مطالبات  مردم آن چیزی نیست که امروز در کشور به وجود آمده است.

وی افزود: رای یکایک مردم برای این نبوده که نشاط سیاسی از کشور رخت ببندد و به نام مردم و اصلاحات حرف خود را به دروغ به مردم بگویید و مردم را نشانه بگیرید.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اینکه ما پوستر چسبان دولت‌ها نیستیم، گفت: ما دارای اندیشه سیاسی و مطالبه سیاسی هستیم.

خزاری با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تصریح کرد: نشاط سیاسی و اعتماد به نفس آسیب دیده و نقدهای جدی بر عملکرد دولت و دولتمردان وجود دارد و مشکلات مردم و تحریم ظالمانه استکبار جهانی و بی تدبیری ها در مدیریت واقعیت های زندگی ما هستند.

وی با بیان اینکه انتظارات فراوانی از دولت و مسئولین دارم ولی حاضر نیستیم روی دیواره 8 ساله جمود فکری را امضا کنیم گفت: کنش‌گران سیاسی هوشمندانه تجربه سال 84 را تکرار نخواهند که نتیجه اش به هدر رفتن سرمایه های ملی مردم و کشور شد.

خرازی با بیان اینکه انتظارات از دولت جدی است گفت: اصلاح طلبان اجازه نخواهند داد نیروهای خارجی و استعمارگران که نوع دیدی از استعمار را با تحریم ایفا می کنند موفق شوند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه استمرار سیاست داخلی به سیاست خارجه منتهی می شود اظهار داشت: اگر پشتوانه وزیر خارجه مردم باشد می تواند در عرصه های بین المللی موفق باشد. دولتمردان موفقیت سیاست خارجه دولت را حفظ کنند و اعضای دولت این دستاورد بزرگ را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: باید کمک کنیم دست اندرکاران دراین روزهای دشوار خواب بیگانگان را تعبیر نکنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.