خراسان جنوبی-حجت الاسلام بهشتی فر از تشکیل مجمع قرآنیان بشرویه برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

مجمع قرآنیان بشرویه تشکیل شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام رضا بهشتی فر"مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از تشکیل مجمع قرآنیان بشرویه برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.    

وی با اعلام این خبر به قدس آنلاین، خاطر نشان کرد:با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تشکل هماهنگ فعالان عرصه قرآن‌پژوهی برای اولین بار در شهرستان بشرویه مجمع قرآنیان بشرویه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد .

وی افزود: این مجمع با حضور نمایندگان قاریان ،حافظان و فعالان عرصه قرآنی تشکیل شد که پس از رای گیری اعضای این مجمع انتخاب و معرفی شده‌اند.

بهشتی فر با اشاره به اهداف این مجمع هم بیان کرد: هدف از این تشکیل مجمع، ساماندهی فعالان قرآنی و فعالیت‌های قرآنی است  که در سطح شهرستان در هیات مذهبی، مساجد و ادارات برگزار می‌شود تا بتوان نخبگان قرآنی را شناسایی و معرفی کرد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه یادآور شد: این تشکل به صورت مستقل و زیر نظر شورای عالی قرآن کشور فعالیت می‌کند و از سویی هم این شورا اعتباراتی را برای فعالیت‌های قرآنی در نظر خواهد گرفت.

 وی گفت: مجمع قرآنیان شهرستان بشرویه اولین فعالیت خود را از روستاها شروع می‌کند که در همین راستا  فعالان در محافل قرآنی به تلاوت خواهند پرداخت و از قاریان ،حافظان و فعالان قرآنی در روستاها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.