خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی در دیدار مدیران حوزه راه و شهرسازی استان، اجرای برنامه های مسکن با تاکید بر مسکن ارزان قیمت اما با تکنولوژی جدید و تدوین سند تامین مسکن استان را خواستار شد.

"حمایت از بخش خصوصی"از صفر تا صد هر پروژه‌ای مدنظر است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی، در دیدار مدیران حوزه راه و شهرسازی استان، اجرای برنامه های مسکن با تاکید بر مسکن ارزان قیمت اما با تکنولوژی جدید و تدوین سند تامین مسکن استان را خواستار شد.

وی اظهار داشت:اگر بر مبنای برنامه تعریف شده حرکت کنیم، می توان با ارائه طرح های مختلف مردم را صاحب مسکن های ارزان قیمت اما با تکنولوژی جدید کرد.

وی با تاکید بر این که باید جانمایی مناسبی برای ساخت و ساز مسکن های ارزان قیمت به زودی انجام شود، ادامه داد: برای اجرای طرح مسکن ارزان قیمت می توان با تشویق شرکت های بزرگ و هزینه کمتر در راستای کسب رضایت مردم در این حوزه قدم برداشت و اگر طبق برنامه ای منظم پیش رفت، دیگر از خیلی امور عقب نخواهیم ماند البته این کار باید به تدریج انجام شود.

شجاعی تصریح کرد:نگاه من از صفر تا صد در هر پروژه ای حمایت از بخش خصوصی است زیرا این موضوع یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید هم هست بنابراین با ارائه سیاست های تشویقی می توان بیشترین بهره را از بخش خصوصی برد.

وی در ارتباط با مباحث حوزه فرودگاه نیز اظهار داشت:در پیگیری برخی پروژه ها باید جدیت و تلاش بیشتری به خرج داد که یکی از این موارد، توسعه فرودگاه است چون با توسعه و آبادانی فرودگاه، بیشتر می توانیم از حضور مقامات ارشد کشوری در استان استفاده کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: این که خراسان شمالی تنها استانی است که از نبود مرکز تحقیقات هواشناسی رنج می بر، شایسته استان نیست لذا باید اقدامات جدی تری انجام گیرد و علاوه بر آن تجهیزات لازم این حوزه هم سریع تر با کمک های ملی خریداری شود.

وی بر اهمیت نقش مجتمع های بین راهی تاکید کرد و گفت:مجتمع های بین راهی در ماندگاری مسافران تاثیر زیادی دارد بنابراین باید به ساخت بیشتر این مجتمع های بین راهی اهمیت داد.

دکتر شجاعی در پایان تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های حوزه راه و شهرسازی استفاده کرد تا بتوانیم عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم.

در ادامه این نشست هریک از مدیران حوزه راه وشهرسازی و حمل و نقل به بیان گزارش عملکرد و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.