یزد- سردار "محمدرضا میرحیدری با اشاره به استقرار پلیس در ۹ نقطه حادثه خیز و برف‌گیر استان گفت: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون شاهد کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم.

کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان در مراسم شروع طرح زمستانی پلیس راه استان یزد که با حضور دستگاه ها و نهادهای خدماتی مربوطه در ستاد انتظامی استان اجرا شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت : امروز پلیس تلاش دارد تا ضمن خدمت رسانی به مردم و ایجاد آرامش خاطر آنها در جامعه، رضایت خداوند متعال را نیز کسب کند.

میرحیدری با اشاره به آغازطرح زمستانی پلیس راه استان از ۲۲ آذرماه در استان افزود: امیدواریم با شروع این طرح و با همکاری همه دستگاه های مسئول، شاهد کاهش تصادفات جرحی، تلفات جانی و خسارت های مالی ناشی از سوانح رانندگی برای مردم در سطح معابر برون شهری استان باشیم.

این مقام مسئول، طرح زمستانی پلیبس راه استان یزد را در راستای هم افزایی و بهبود مدیریت ترافیک محورهای برون شهری استان یزد برشمرد وگفت : باید با همدلی و ارتباط تنگاتنگ بین همه دستگاه های دولتی، زمینه رضایت بیش از پیش مردم از نظام و انقلاب را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل جدید، ماموریت­های پلیس نیز تغییر خواهد کرد که پلیس راه و راهور باید آمادگی لازم را در بحث کنترل ترافیک و همچنین پیشگیری از بروز سوانح و حوادث رانندگی داشته باشند.

میرحیدری ضمن اشاره به استقرار پلیس راه استان در ۹ نقطه حادثه خیز و برف گیر افزود: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد کاهش ۱۷ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه پلیس راه و راهور باید با همپوشانی و تعامل لازم با دستگاه های برون سازمانی دخیل در این امر، پیش بینی و اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات ترافیکی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه از امروز طرح زمستانه در محورها و معابری که نیاز به حضور عوامل پلیس و امدادی دارد، آغاز می شود، از تلاش و جدیت همه­ی دستگاه­ها مسئول در این طرح، قدردانی کرد.

گفتنی است این طرح که صبح امروز توسط پلیس راه استان و با همکاری سایر دستگاه ها از جمله استانداری، هوا ناجا، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان، مدیریت بحران، سازمان امداد نجات، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، اداره کل راه و شهرسازی و امداد خودرو آغاز شد تا اواخر اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.