البرز- چهارمین سالانه نقاشی استان البرز بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

چهارمین سالانه "نقاشی" استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهارمین سالانه نقاشی استان البرز از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه  به محوریت انجمن هنرهای تجسمی البرز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

ارج نهادن به هنر و هنرمندان رشته نقاشی در استان البرز، شناسایی هنرمندان، نظریه ها و ارزش های هنر متعالی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و انتقال پیام هنرمندان، ارتقای ارتباط میان هنرمندان معاصر استان البرز، دستیابی و معرفی آخرین دستاوردهای هنر نقاشی معاصر در استان از اهداف تعریف شده برای این جشنواره سالانه عنوان شده است.

هیأت داوران این سالانه را اسماعیل مرضایی، سعید امدادیان، علی بنگر، سحر داعی، محمد دستگیر، هما منصوری و علی مینوی راد تشکیل می دهند.

براساس اعلام انجمن هنرهای تجسمی البرز شرکت برای همه هنرمندان رشته نقاشی با هر سبک و تکنیکی آزاد است وآثار ارسالی می بایست متعلق به دو سال اخیر باشد.

براساس تقویم اجرایی چهارمین سالانه نقاشی استان البرز پایان مهلت ارسال اصل آثار از شنبه ۲۹ دیماه تا چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ خواهد بود وافتتاحیه این سالانه در ۱۳بهمن ماه برگزار خواهد شد.

همچنین اختتامیه و اهداء جوایز نیز روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷ به میزبانی سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.