جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز کرانه باختری را وحشیانه و به شدت محکوم کرد.

 حماس: حمله نیروهای ابومازن به تظاهرات کرانه باختری مشارکت در جنایات اشغالگران است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به شدت حمله وحشیانه دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به شهروندان فلسطینی و تظاهرات کنندگان در شهرها و روستاهای کرانه باختری علیه سیاست‌های اشغالگران صهیونیست و جنایات آنها را محکوم کرد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد این حمله وحشیانه دلیلی بر کم  اهمیت شمردن خون شهدا و رنج مردم ما در کرانه باختری است که از  نظامیان اشغالگر و گروه‌های شهرک‌نشین رنج می‌برند.

وی تاکید کرد سرکوبگری و حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به مردم، مشارکت آشکار در جنایاتی است که اشغالگران صهیونیست علیه جوانان فلسطین و خانواده‌های آنها و رزمندگان شجاع در کرانه باختری مرتکب می‌شود و فضا را برای اشغالگران قدس برای ادامه جنایات و سرکوبگری در کرانه باختری بازتر می کند.

بر اساس گزارش پایگاه فلسطینی شهاب، سخنگوی حماس گفته است حملات نیروهای امنیتی ابومازن به مردم کرانه باختری، تشویق رسمی و علنی اشغالگران برای ادامه کشتار و ارتکاب جنایت علیه جوانان و زنان به شمار می‌رود.

برهم خاطر نشان کرد این رفتارها باید سبب شود تا هر فلسطینی و قشرهای مختلف مردم ما به مسئولیت‌های خود در قبال این اقدامات تجاوزکارانه خطرناک تشکیلات خودگردان و دستگاه‌های امنیتی خود عمل و برای پایان دادن به چنین اقدامات تجاوزکارانه‌ای علیه مقاومت شجاع و پشتوانه مردمی آن در کرانه باختری تلاش کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.