البرز- رامین حشمدار در خصوص نرخ های بسیار پایین در این صنف، گفت: برخی آرایشگران برای جذب مشتری بیشتر با نرخی بسیار پایین فعالیت می کنند و نام قیمت تعاونی را بر آن گذاشته اند که تخلف محسوب می شود.

اصلاح موی سر با عنوان "قیمت تعاونی" تخلف است

رامین حشمدار رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برخی آرایشگران که با قیمت پایین فعالیت می کنند نسبت به آرایشگاه های دیگر در زمینه شیوع بیماری نقش بسزایی را ایفا می کنند چرا که اصول بهداشتی در این صنوف بسیار کمتر رعایت می شود.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه اتحادیه مبلغ ۱۶ هزار تومان برای پیرایش درجه یک و ۲۰ هزار تومان برای پیرایش ممتاز در نظر گرفته شده که تمامی آرایشگران ملزم به رعایت آن هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با بیان این که برخی آرایشگران به طراحی پوست یا تتو مشغول هستند، گفت: این افراد اغلب در منازل خود مشغول این کار هستند و نظارت بر حریم شخصی آن ها بر عهده اتحادیه نیست اما در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مربوط به تتو در مغازه ها با فرد خاطی برخورد می شود.

حشمدار با اشاره به این که بیش از ۸۰۰ صنف بصورت قانونی در کرج فعالیت دارند، گفت: این تعداد دارای مجوز قانونی هستند و تعدادی هم در نوبت هستند تا مجوزدار شوند این در حالی است که امیدواریم ادارات مربوطه همکاری بیشتری را در این زمینه با اتحادیه آرایشگران مردانه اعمال کند.

وی در پایان تصریح کرد: اصلاح مو به نحوی با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط است از همین رو همواره گشت های بازرسی بصورت منظم مشغول فعالیت هستند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.