رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: در حال حاضر ظرفیت تولیدکنندگان ما مقداری تغییر پیدا کرده و ظرفیت تولید آن‌ها رو به بهبود است.

ظرفیت تولید پوشاک رو به بهبود است
به گزارش قدس آنلاین، مهدی لسان‌طوسی در خصوص وضعیت پوشاک، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به ممنوع شدن بحث واردات نباید قاچاق صورت بگیرد اما اینکه تصور کنیم قاچاق به صفر رسیده، فکری واهی است.  
وی افزود: در حال حاضر ظرفیت تولیدکنندگان ما مقداری تغییر پیدا کرده و ظرفیت تولید آن‌ها رو به بهبود است.
لسان‌طوسی بیان کرد: متاسفانه مشکلاتی در حوزه تهیه مواد اولیه داریم که بسیار نمایان است، این مشکلات در حوزه دارایی و موارد دیگری وجود دارد که سبب شده تولید ما آنگونه که باید رشد نکرده باشد. باید این موارد به ویژه در بخش مواد اولیه اصلاح شود.
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید، باید نگاه بانک‌ها، بیمه، سازمان صنایع و سایر ارگان‌های مرتبط در این بحث مساعدتی شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که وجود دارد، به هیچ عنوان نیازی به واردات پوشاک مگر واردات برندها آن هم به دلیل بالا بردن سطح کیفی کار را نداریم، زیرا برندهای خارجی از نظر کیفی می‌توانند در بحث کیفیت داخلی ایجاد رقابت کنند.
لسان‌طوسی گفت: در خصوص شعار سال باید ارگان‌های مرتبط در بحث حمایت از تولید بخشی از کار را به سهم خود پوشش دهند تا در نهایت بتوانیم تولید داخلی را جایگزین این عدم واردات پوشاک خارجی کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.