مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای درقالب طرح زمستانی در جاده های خراسان رضوی فعالیت خواهند کرد.

فعالیت۳۶ پایگاه هلال احمر خراسان رضوی در طرح زمستانی

به گزارش قدس آنلاین ، سیدمجتبی احمدی  صبح شنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانی در جاده های خراسان رضوی اظهار کرد: ۳۶پایگاه امداد و نجات این جمعیت در قالب طرح امداد زمستانی در جاده های این استان به مسافران خدمات دهی می کنند.

وی افزود: با نزدیک شدن به فصل زمستان و روند کاهشی دما در این استان کلیه جاده های این منطقه زیر پوشش امدادرسانی و خدمات دهی نیروهای امدادگر و نجاتگر هلال احمر قرارخواهند گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: ۲۵پایگاه ثابت بین شهری و ۹ پایگاه امداد و نجات موقت زمستانه به همراه یک پایگاه امداد کوهستان ویک پایگاه امدادهوایی در طرح امداد ونجات زمستانه این استان فعالیت خواهند داشت و پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در جاده ها و نقاط پرخطر جاده ای و محورهای مواصلاتی استان مستقر و به مسافران ارائه خدمات می کنند.

وی تاکید کرد:در صورت شدت بارش برف و بسته شدن جاده ها و بروز حادثه هر پایگاه امداد و نجات هلال احمر ،کلیه تجهیزات لازم برای کمک به مسافران ، اسکان و تغذیه حداقل ۱۰ خانوار را دارد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.