وزیر ورزش و جوانان گفت: تصویب اساسنامه مستقل برای ورزش جانبازان و معلولان اتفاق بزرگی بود.

اتفاق بزرگی در حوزه ورزش جانبازان و معلولان رخ داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک که امروز شنبه برگزار شد، ضمن تشکر از اعضای مجمع برای حضور در رای گیری و تبریک به افراد منتخب اظهار داشت: امسال دو اتفاق بزرگ در ورزش جانبازان و معلولان افتاد که یکی از آنها تصویب اساسنامه مستقل بود. البته فرایند تصویب این اساسنامه با توجه به یکسری ملاحظات طولانی شد اما در نهایت با تلاش اعضای کمیسیون های مربوطه به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: اتفاق دوم اینکه برای بازیهای پاراآسیایی، مجموعه مدیران و  ورزشکاران زحمت کشیدند تا کاروانی آماده عازم اندونزی شد که نتیجه آن هم ارتقای یک پله ای و ایستادن بر روی سکوی سوم بازی ها بود، این ارتقا بسیار زیاد ارزشمند بود.

سلطانی فر  تاکید کرد: در جریان این بازیها، ورزشکاران با انرژی و نشاط زیاد حاضر شدند. همه ورزشکاران موفق عمل کردند به خصوص در رشته بوچیا شاهد حضوری خوب بودیم.

وزیر ورزش با اشاره به در پیش بودن بازی های پارالمپیک ٢٠٢٠ و تشکیل ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک خاطرنشان کرد: بیش از یکسال از تشکیل این ستاد می گذرد. طی این مدت برای رویدادهای بزرگی برنامه ریزی شد. الان هم با اتحاد و همدلی کمیته و وزارت، تلاش می کنیم برای المپیک و پارالمپیک برنامه ریزی می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس موقعیت رشته ها و  شرایطی که برای کسب سهمیه و مدال در توکیو دارند، برای تشکیل و اعزام کاروان به بازیهای ٢٠٢٠ برنامه ریزی می کنیم. همان طور که خسروی وفا هم گفت باید برای تک رقمی شدن جایگاه کاروان ایران در پارالمپیک تلاش کنیم.

وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد ورزشکاران جانباز و معلول با مدیریت تیم جدید کمیته پارالمپیک، روند خوبی در پیش داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.