بایرن مونیخ که به دنبال دوباره ساختن تیمش بعد از جدایی ستاره‎های مسن است برای شروع تصمیم دارد ستاره جوان اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد.

بایرن مونیخ به دنبال جذب هافبک اتلتیکومادرید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال بایرن مونیخ به دنبال جذب سائول نیگوئز، ستاره تیم فوتبال اتلتیکومادرید است. چندین منبع رسانه‌ای در آلمان پیش‌بینی کردند باشگاه آلمانی به زودی این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت، هرچند که چندین تیم مطرح و بزرگ دیگر در اروپا نیز به دنبالش هستند.

سائول تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌های بایرن مونیخ شده است. این تیم به زودی ریبری و روبن را از دست خواهد داد و از همین حالا به فکر تشکیل تیمی با مدل جدید است. برای این مدل جدید هم روی ستاره اتلتیکو حسابی ویژه باز کرده است.

باواریایی‌ها این را می‌دانند که قرارداد سائول با تیم مادریدی در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و رقم فسخ قراردادش هم ۱۵۰ میلیون یورو است، این یعنی کار برای جذب این بازیکن بسیار سخت است.

دیگر تیم مطرح که سائول را می‌خواهد پاری‌سن ژرمن است. این در حالی است که خود بازیکن دوست دارد در مادرید بماند. مخصوصا که به تازگی دستمزدش افزایش پیدا کرده و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.