مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : راه آهن جمهوری اسلامی طی مصوبه ای با تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگن های امدادی مسقف ورودی به خراسان رضوی از آسیای میانه موافقت کرد .

تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگنهای مسقف امدادی ورودی آسیای میانه به خراسان رضوی/اختصاص سهمیه جدید۳۳۴۵ حلقه لاستیک به استان

 به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : راه آهن جمهوری اسلامی طی مصوبه ای با تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگن های امدادی مسقف ورودی به خراسان رضوی از آسیای میانه موافقت کرد .
 علی رسولیان افزود : با توجه به نیاز استان به واگن های امدادی مسقف برای صادرات و انتقال کالاهای صادراتی ، این امر می تواند خود مشوقی برای ورود این نوع واگن ها به استان باشد.
 وی اظهار کرد : همچنین برای حل مشکل صادر کننده های استان طی مذاکرات و تفاهم های انجام شده ازبکستان نسبت به تامین ۲۰۰ واگن امدادی قول داد که نخستین مورد از این واگن ها به تعداد ۳۵ دستگاه امروز وارد استان شد و بقیه هم به مرور وارد می شود.
 وی افزود : همچنین با پیگیری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ واگن هم از تاجیکستان در آینده نزدیک وارد استان می شود و طی مذاکره با ترکمنستان هم آنها برای همکاری در این زمینه قول مساعد داده اند.

*اختصاص سهمیه ۳۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان
رسولیان در ادامه با اشاره بحث ناوگان حمل و نقل جاده ای هم گفت : سهمیه دیگری از لاستیک خودروهای باری به استان تعلق گرفت که به زودی در چارچوب مشخص توزیع می شود.
 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد : بر اساس مصوبه اخیر ۳ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافت که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیونداران استان توزیع می شود.
 وی اظهار کرد : ۸۵ درصد سهمیه جدید به ناوگان برون شهری و ۱۵ درصد هم دراختیار ناوگان درون شهری قرار می گیرد.
 پیش از این هم طی دو مرحله ۱۹ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیونداران استان توزیع شده بود.
منبع: استانداری
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.