مریم کیانی گفت:کتابخانه های عمومی بشرویه موفق شد با مشارکت بالای اعضا درهشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی مقام چهارم کشوری این جشنواره را بدست اورد.

کسب مقام چهارم کشور در جشنواره رضوی توسط کتابخانه ملاعبدالله بشروی شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، مریم کیانی رییس اداره کتابخانه های عمومی بشرویه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به موفقیت حاصل شده در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی بیان کرد: همزمان با اجرای هشتمین جشنواره ملی  کتابخوانی  رضوی در سال  97 کتابخانه ملاعبدالله بشروی شهرستان بشرویه  با شرکت 153 خانواده توانست مقام چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.
وی افزود:جشنواره ملی  کتابخوانی رضوی همزمان با ایام  دهه کرامت در سه گروه سنی کودک  ، جوان ،بزرگسال و با معرفی 7 عنوان کتاب برگزار شد.
کیانی، تصریح کرد: این مسابقه از کتاب های سیره و زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در دو بخش خانوادگی و فردی و به دو صورت آنلاین و مکتوب  برگزار شد .
رئیس کتابخانه های عمومی بشرویه با اشاره به مقام کسب شده در این جشنواره تصریح کرد: کتابخانه ملاعبدالله بشروی  شهرستان بشرویه توانست مقام چهارم کشور در بخش خانوادگی و مقام اول استان در مشارکت این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
کیانی افزود: درصد مشارکت شهروندان بشرویه در سال 96 ، 98/2 درصد بوده که این رقم در سال 97 به 28/9 درصد رسیده است.
گفتنی ست 10 برنده استانی  ، یک برنده ی کشوری و 24 برنده ی شهرستانی حاصل مشارکت اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.