سردار محمدکاظم تقوی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از طریق کپی کارت های بانکی در مشهد خبر داد.

دستگیر اعضای باند کپی کارت‌های بانکی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ،  سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به دستگیری اعضای بانک کلاهبرداری از طریق کپی کارت های بانکی در مشهداشاره و اظهارکرد: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود را مطرح و خواستار بررسی موضوع شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی پس از انجام تحقیقات فنی زن جوانی را که یکی از متهمان پرونده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتطامی خراسان رضوی بیان کرد: متهم که زنی ۳۰ ساله است در تحقیقات پلیسی اظهار کرد در کشور ترکیه  با جوان ایرانی آشنا شده و با تحویل گرفتن دستگاه کوچکی که قادر به کپی کارت های بانکی است به ایران بازگشته و در مشهد پس از مراجعه به افراد مختلف، به بهانه های گوناگون پس از دسترسی به کارت های بانکی آنها، به وسیله دستگاه مذکور کارت ها را کپی کرده و سپس دستگاه را به فردی رابط تحویل می دهد تا به ترکیه بازگرداند.

تقوی بیان کرد: پس از اعترافات زن جوان ۳ همدست دیگر او که وارد کشور شده بودند نیز در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و از آنها ۳ دستگاه کپی کارت و یک دستگاه چاپگر کشف شد.

وی اظهارکرد: کلاهبرداران پس از کپی کارت عابر بانکی با در دست داشتن رمز کارت عابر بانک از دستگاه هایی تحت عنوان چاپگر استفاده کرده و با جعل هویت برای خود کارت شناسایی معتبر ساخته و با مراجعه به صرافی ها به ویژه کارت خوان های سیار و دوره گرد، ارز می گرفتند.

وی گفت: تاکنون ۶۵ نفر از این افراد شکایت کرده اند و تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.