معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران این استان در نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور با کسب 122 مدال رنگارنگ مقام دوم را کسب کردند.

خراسان رضوی رتبه دوم المپیاد ورزشی استعدادهای برتر را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین ، امیر زارعی به کسب رتبه های نخست و سوم این رقابتها توسط تهران و اصفهان اشاره و بیان کرد: دختران ورزشکار خراسان رضوی در چارچوب مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور 10 مدال طلا، 11 نقره و 9 برنز بدست آوردند و پسران نیز 35 مدال طلا، سی نقره و 27 مدل برنز را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: ورزشکاران دختر و پسر خراسانی در رشته های شنا، سنگ نوردی و جودو بیشترین مدالهای این مسابقات را بدست آورده و در رشته شنا 14 طلا، هشت نقره و هفت برنز، سنگ نوردی هفت طلا، دو نقره و سه برنز و در رشته جودو پنج طلا، چهار نقره و سه مدال برنز از آن استعدادهای ورزشی این استان شد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین گفت: نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در نقاط مختلف ایران برگزار شد و در این میان خراسان رضوی میزبان رقابتها در رشته های شنا، دوچرخه سواری و شمشیربازی پسران بود.
وی افزود: در چارچوب نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور هزار و 665 مدال در 77 رشته بین ورزشکاران 32 استان توزیع شد. این رقابتها طی روزهای 30 آبان تا دهم آذر ماه در استانهای مختلف برگزار شد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.