خوزستان- علی محمد رحمانی زاده گفت: بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب ۸۰ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر اقلام پرمصرف شب یلدا را انجام می دهند.

نظارت ۸۰ اکیپ بازرسی بر بازار شب یلدای خوزستان

به گزارش قدس آنلاین؛ علی محمد رحمانی زاده، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار شب یلدا در این استان از ۲۶ آذر الی ۳۰ آذرماه  خبر داد و گفت: با افراد متخلف برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

رحمانی زاده اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید برای برخی کالاها از جمله شیرینی، آجیل، تنقلات، خشکبار و میوه تره بار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با همکاری بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب ۸۰ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر اقلام پرمصرف شب یلدا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در این مدت از انواع اقلام پرمصرف از جمله آجیل، شیرینی، میوه و تره و بار در سطح استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر بازرسی لازم صورت گرفته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.


وی با بیان اینکه برخی از قیمت ها در حال بازگشت و کاهش است، عنوان داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روند میزان جذب، توزیع و ثبت اطلاعات انبار کالاهای اساسی در سامانه جامع انبارها نظارت دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: از اصناف و بازاریان تقاضامندیم که انصاف را رعایت کنند و نسبت به ارائه کالا با قیمت متعارف با درصد سود اعلام شده  طبق فاکتور خریداقدام کنند.

رحمانی زاده اظهار داشت: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و مطمئنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری موارد اعلامی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.