البرز- مرتضی خادمی با ابراز خرسندی از حضور دو نماینده این استان در لیگ کشور گفت: تیم مقاومت ظرفیت و توان لازم برای صعود به لیگ برتر را دارد.

"مقاومت البرز" توان صعود به لیگ برتر هندبال کشور را دارد

مرتضی خادمی دبیر هیئت هندبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در فصل جاری لیگ هندبال کشور شاهد حضور دو تیم بانوان وآقایان البرز هستیم.

وی افزود: در لیگ برتر تیم بانوان با حمایت هیئت هندبال استان  حضور یافته است و در تشکیل تیم از ظرفیت های بومی استفاده شده است.

خادمی ادامه داد:در بخش آقایان نیز تیم در قالب یک همکاری مشترک میان هیئت استان و باشگاه مقاومت البرز در لیگ یک کشور شرکت کرده است.

وی ادامه داد: تیم آقایان از وجود بازیکنان ملی پوش و مستعدی برخوردار است و در بازی نخست خود در این مسابقات مقابل نماینده کردستان به برتری رسیده است.

دبیر هیئت هندبال استان البرز با تاکید براینکه تیم مردان مقاومت توان لازم برای صعود به لیگ برتر کشور را دارد گفت: دو تیم از لیگ ۱۶ تیمی دسته یک راهی لیگ برتر می شوند و رقابت تیم ها بسیار نزدیک و فشرده است با این حال این توان و ظرفیت را در تیم استان می بینیم که یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

خادمی در پایان با اشاره به اینکه حضور دو تیم از البرز در لیگ کشور نشانگر ظرفیت های بالای این ورزش توپی است گفت: هندبال در البرز با مشکلات فراوانی از جمله نبود سالن اختصاصی تمرین مواجه است اما با این وجود تلاش کرده ایم جایگاه البرز در کشور حفظ شود و حضوری پررنگ در رویدادهای باشگاهی و ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.