مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲.۸ میلیارد تومان اعتبار مشاغل معدنی به مددجویان خراسان رضوی پرداخت می‌کند

۲.۸ میلیارد تومان اعتبار مشاغل معدنی به مددجویان خراسان رضوی پرداخت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده  اظهار داشت: کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال به منظور ایجاد مشاغلی در بخش فعالیت های صنعتی و معدنی بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار را در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مجریان خود پرداخت کرده است. ۱۴۰ مورد از هزار و ۷۹۸ شغل ایجادشده در نیمه نخست امسال مربوط به مشاغلی در بخش فعالیت‌های صنعتی و معدنی است که به این منظور دو میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان اعتبار پرداخت‌شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد خراسان رضوی از اواخر دهه ۶۰ تا پایان شهریور ۹۷، ۲۵ هزار و ۲۶۳ مورد شغل در زمینه فعالیت‌های صنعتی و معدنی ایجاد کرده که پنج هزار و ۸۲۵ مورد آن‌ها تحت نظارت قرار دارند و باقی آن‌ها با رسیدن به مرحله خودکفایی از چرخه نظارتی و حمایتی این نهاد خارج‌شده‌اند.

آسوده افزود: مشاغل صنعتی و معدنی شامل کارگاه‌های تولید در و پنجره‌های آلومینیوم، جوشکاری و تراشکاری، کارگاه تزریق پلاستیک، موزاییک‌سازی و کارگاه‌های فیروزه‌تراشی، عقیق‌تراشی، سفال‌گری و سنگ‌های قیمتی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد: این نهاد در نظارت‌های منظم و مستمر که به‌صورت فصلی و در طی پنج سال صورت می‌گیرد از نزدیک ضمن بازدید و بررسی از روند اجرای طرح با مشکلات و موانع احتمالی اشتغال مجری طرح آشنا می‌شوند و درصدد رفع آن برمی‌آیند.

وی ادامه داد: کمیته امداد خراسان رضوی در جهت ایجاد اشتغال و خودکفاشدن خانواده از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند تا بتواند خدمات مناسب و مطلوبی را در بخش‌های مختلف شغلی از مشاوره تا اعطای تسهیلات و نظارت‌های شغلی ارائه دهد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.