بازیکن ملی‌پوش و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همبازیانم در تیم ملی عراق، تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین مدیر برنامه‌هایم تشکر می‌کنم و با کمک آنها بهترین بازیکن سال عراق شدم.

رسن: با پرسپولیس برای قهرمانی سوم تلاش می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بشار رسن بازیکن ملی‌پوش و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال عراق گفت: واقعا از این انتخاب خوشحالم. روز گذشته هم همراه مدیر برنامه هایم در عراق حاضر شدم و این جایزه را دریافت کردم.

وی افزود:واقعا باید برای دریافت این جایزه از همبازیانم در تیم ملی عراق و پرسپولیس تشکر کنم؛ درست است که من این جایزه را دریافت کردم اما واقعا همبازیانم در پرسپولیس و تیم ملی عراق سهم زیادی در این موفقیت داشتند. همچنین از مدیر برنامه‌هایم که در این مدت مانند یک دوست کنارم بوده تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم همینطور ادامه دهم تا خیلی چیزها را ثابت کنم.

هافبک عراقی پرسپولیس تصریح کرد: این جایزه انگیزه من را برای ادامه کار دو چندان کرد. امیدوارم بتوانم در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم مفید باشم.

رسن در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هم تصریح کرد:به هر حال همه از شرایط به وجود آمده در پرسپولیس مطلع هستند و خدا را شکر که توانستیم این شرایط سخت را با موفقیت سپری کنیم و از نظر امتیازی از سایر تیم ها عقب نمانیم؛ مطمئنا با توجه به تقویتی که صورت گرفته، سومین قهرمانی متوالی را به دست خواهیم آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.