مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی مشهد از راه‌اندازی بازار تخصصی آبزیان در مشهد خبر داد.

بازار تخصصی آبزیان در مشهدمقدس راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهروز کیانی اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان، به زودی 4 بازار در 4 نقطه مختلف شهر مشهد با هزینه تقریبی 4 میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این بازارها شامل بازار "فردوسی" به مساحت 600 متر، بازار های "ثامن"، "مخابرات" و "پامچال" هر کدام به مساحت 500 متر هستند که 3 بازار "فردوسی"، "ثامن" و "مخابرات" بازار میوه و تره بار با در نظر گرفتن فضاهایی جهت فروش ارزاق عمومی خواهند بود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی مشهد با اشاره به ایجاد بازار ویژه عرضه ماهی، میگو و انواع آبزیان در مشهد اظهار کرد: در همین راستا بازار "پامچال" ، به عنوان تنها بازار تخصصی آبزیان در مشهد احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: قرارداد احداث بازارهای "فردوسی" و "مخابرات" با پیمانکار منعقد و برای اجرا ابلاغ شده است و جهت احداث بازار "ثامن" نیز پیمانکار انتخاب و به زودی عملیات اجرایی احداث این بازار نیز آغاز می‌شود.

کیانی تصریح کرد: همچنین بازار جمهوری که در تیرماه گدشته به طور موقت جمع‌آوری شده بود بزودی در مساحتی 1200 متری واقع در کوی قائم، قائم 12 احداث و به بهره‌برداری مجدد خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.