نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم سلاح‌ها و موشک‌هایی در اختیار دارد که در هیچ جای جهان وجود ندارد و تل‌آویو با آن‌ها توانایی هدف‌ قرار دادن تمام نقاط منطقه را دارد.

نتانیاهو: موشک‌های اسرائیل می‌توانند هر نقطه‌ای از خاورمیانه را هدف قرار دهند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در تهدیدی آشکار گفت این رژیم موشک‌هایی در اختیار دارد که توانایی هدف‌گیری تمام نقاط خاورمیانه را دارند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جریان بازدید از «صنایع هوافضای اسرائیل» مدعی شد: «در اینجا موشک‌های تهاجمی طراحی می‌شود که می‌توانند هر مکانی در منطقه (خاورمیانه) و هر هدفی را مورد اصابت قرار دهند».

او در توصیف مهندسان و نیروهای نظامی «صنایع هوافضای اسرائیل» افزود: «گروهی از مغزها و افراد در این مکان حضور دارد که بهترین سلاحها را برای اسرائیل طراحی می‌کنند. سلاح‌هایی که در اینجا طراحی می‌شود در هیچ کشوری وجود ندارد».

نتانیاهو در ادامه همچنین مدعی شد در «صنایع هوافضا اسرائیل ریزماهواره‌هایی تولید شده که به فضا پرتاب می‌شوند. حوزه فضا، عرصه بسیار وسیعی است که اسرائیل در حال ورود به آن است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی تمام کشورهای منطقه را تهدید به حمله نظامی می‌کند که بارها در موقعیت‌های مختلف  برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای و برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای منطقه و جهان معرفی کرده و خواستار تحریم همه‌جانبه کشورمان  شده است.

بنا بر گزارشها، رژیم صهیونیستی همچنین بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، اما تاکنون حاضر به امضاء «پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته ای (ان پی تی)» نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.