معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ منجمد در استان به منظور تنظیم بازار آغاز شده است.

توزیع مرغ منجد در خراسان رضوی به منظور تنظیم بازار

به گزارش قدس آنلاین ، علی غفوری مقدم صبح سه شنبه در نشست تنظیم بازاراستان اظهار کرد:با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم در بازار و بر اساس مصوبات جلسه اخیر کمیسیون تنظیم بازار استان و با هدف تعدیل قیمت  توزیع  مرغ منجمد در  استان آغاز شده است.

وی افزود:بر این اساس کلیه فروشگاه های بزرگ، زنجیره ای، فروشگاه های شهرداری و تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری می توانند جهت جذب و توزیع مرغ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد:همچنین توزیع مرغ همزمان در کلیه شهرستان های استان نیز انجام می شود و لازم است عوامل مورد نظر با معرفی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

وی گفت: قیمت مصرف کننده مرغ منجمد تنظیم بازار، در مشهد هر کیلوگرم ۸۹۰۰۰ ریال و در شهرستان ها با احتساب کرایه حمل حدود ۹ هزار تومان می باشد.

غفوری مقدم بیان کرد: اتحادیه آجیل و خشکبار نیز اعلام کرده است جهت کاهش قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا برنامه های خاصی تدارک دیده شده و تلاش می شود قیمت آجیل نیز تعدیل شده و در حال حاضر مشکلی در تامین میوه و شیرینی وجود ندارد و پیش بینی می شود در شب یلدا قیمت و فراوانی میوه وضعیت مناسبی داشته باشد.

وی تصریح کرد:بر این اساس و با توجه به اعلام مسئولین اتحادیه های بارفروشان و قنادان مشهد در خصوص تامین میوه و شیرینی مورد نیاز، تدابیر لازم اخذ شده است و شرایط قیمتی نیز با کنترل و نظارت اتحادیه های مرتبط رصد خواهد شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.