معاون ورزشی باشگاه استقلال، گفت: در فصل نقل و انتقالات سیاست باشگاه استقلال این است که تا انتقالی قطعی نشده آن را رسانه‌ای نکند و کارمان را در سکوت پیش می‌بریم.

خطیر: در نقل و انتقالات کارمان را در سکوت پیش می‌بریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی خطیر  در گفت‌وگو با برنامه رادیو جوان در مورد شرایط استقلال در نقل و انتقالات گفت: بارها در رسانه‌ها اعلام کردیم به خاطر ایجاد آرامش در باشگاه استقلال و فضای نقل و انتقالات قصد داریم اظهار نظری در این مورد نداشته باشیم. در این مقطع عده‌ای از کارگزاران از طریق رسانه‌هایی که با آنها در ارتباط هستند به دنبال جابجایی قیمت‌ها هستند. سیاست ما این است که در این مقطع از فصل تا انتهای نقل و انتقالات از گمانه‌زنی پرهیز کنیم و تا آخر فصل نقل و انتقالات کلامی حرف نزنیم. باید این سیاست را داشته باشیم در سکوت کارمان را پیش ببریم تا از بالا بردن قیمت‌ها جلوگیری شود.  به همین خاطر بنده و همکاران تا پایان فصل نقل و انتقالات صحبتی در این مورد نمی‌کنیم و بعد از نهایی شدن موضوع این امر را به اطلاع هواداران می‌رسانیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا لیست خروجی این تیم مشخص شده، عنوان کرد: لیست خروجی به آن شکلی که همه انتظارش را دارند ما نداریم. اینطور نیست که مثلا اعلام کنیم فلان بازیکن از استقلال جدا می‌شود و فلان بازیکن به تیم می‌پیوندد. این سیاست باشگاه استقلال نیست. کارمان را بر مبنای نیاز باشگاه پیش می‌بریم و لیست خروجی و ورودی به آن شکل که مطرح می‌شود و در ایران جا افتاده نداریم. اینکه مثلا بگوییم یک، دو یا سه بازیکن می‌روند و یک،‌دو و سه بازیکن می‌آیند سیاست ما نیست.

وی در مورد بحث جدایی دو بازیکن خارجی استقلال گفت: این دو بازیکن خوب در ابتدای فصل با درخواست مربی تیم به باشگاه اضافه شدند. الحاجی گرو سابقه حضور در جام باشگاه‌های اروپا را داشت و نویی مایر عضو آکادمی منچستر بود. آنها به دلیل برخی مسائل و شرایط نتوانستند کیفیت لازم را در استقلال ارائه دهند. مثلا گرو با تیام مقایسه می‌شد و فشار زیادی را تحمل می‌کرد. قرارداد بلندمدتی با مبلغ تقریبا بالا با این بازیکنان داشتیم که طی یک ماه مذاکره در نهایت توانستیم بدون یک ریال وجه اضافی و با پرداخت حقوق این بازیکن تا پایان ماه دسامبر قرارداد آنها را فسخ کنیم.

خطیر در رابطه با اینکه آیا جدایی این بازیکنان تبعات بعدی را برای استقلال در بر ندارد، عنوان کرد: ما اصرار داشتیم این مسئله را در داخل ایران حل کنیم این دو بازیکن دو ماه حقوقشان را نگرفته بودند و شرایط فسخ یکطرفه را داشتند. برای ما مهم بود فسخ دوجانبه صورت بگیرد. این مسئله اهمیت زیادی داشت. پرونده‌های زیادی بابت این اشتباهات برای باشگاه دردسر ساز شده است. ما هنوز هم با پرونده‌های بویان، پروپیچ و رابسون درگیر هستیم و برای عدم تکرار این مشکلات و اینکه این پول‌ها متعلق به بیت‌المال است مدیریت باشگاه تمام تلاشش را انجام داد تا به بهترین شکل در این رابطه عمل کند.

وی در پایان در رابطه با اینکه کسی قرار است به کادر فنی اضافه شود، تصریح کرد: شفر شخصی را معرفی کرده که نام او در کمیته فنی مطرح خواهد شد و در صورت صلاحدید کمیته فنی مذاکرات صورت می‌گیرد تا این فرد به کادر فنی اضافه شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.