تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید برای تسهیل در عبور و مرور و حل گره ترافیکی شهر، به‌ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی برنامه‌ریزی جدی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی:شهرداری برای حل گره ترافیکی اطراف حرم، برنامه‌ریزی جدی کند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با محمدرضا کلایی، شهردار جدید مشهد، کمبود پارکینگ را از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری باید علاوه‌بر سرعت‌بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم، توجه ویژه به احداث پارکینگ‌های عمومی داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آنجا به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی صورت گرفته است اما کافی نیست و بایستی در اولویت‌های کاری شما باشد.

رئیسی در ادامه به شهردار جدید مشهد توصیه کرد: فرصت خدمت خالصانه به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) را غنیمت بشمارید و از سرمایه جوانی خود برای گره گشایی از مشکلات این شهر بهره لازم را ببرید.

وی تأکید کرد: رفع محرومیت از چهره شهر در اولویت کاری باشد زیرا زیبنده شهر مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج است، نیست.

همچنین محمدرضا کلایی شهردار مشهد مقدس در این دیدار گفت: تمام تلاش این‌جانب در مدیریت شهرداری مشهد خدمت خالصانه به زائران و مجاوران و خادمی امام هشتم(ع) است.

وی اظهار کرد: از همراهی و توجه شما به جوانان و اعلام آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری مشهد در خدمت به مردم سپاسگزارم.

کلایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در همه بخش‌‎ها خصوصاً مشکلات ترافیکی اطراف حرم و محرومیت‌زدایی مشهد مقدس گام‎های ارزشمندی برداریم.

گفتنی‌است؛ کلایی امروز با آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار کرده بود. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.