نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید از اینکه گفته بود شاید ماروتا هرکز یک یوونتوسی واقعی نبود، قصد حمله به وی را نداشته است.

ندود: من تنها کمی از رفتن ماروتا به اینتر ناراحت و دلخور شدم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس اخیراً به جوزپه ماروتا مدیر ورزشی سابق این باشگاه که هفته گذشته به صورت رسمی به استخدام باشگاه اینتر درآمد واکنشی طعنه‌آمیز نشان داد و گفت که ماروتا آدمی حرفه‌ای است اما شاید او هرگز یک یوونتوسی واقعی نبود.

نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس اما در مراسم اهدای جایزه پای طلایی به نوعی حرف خود را عوض کرد و گفت: حرفی که من در مورد ماروتا گفتم، می‌توانست به عنوان حمله‌ به وی تلقی شود. او معلم بزرگی برای همه ما بود. من تنها کمی از رفتن وی به اینتر ناراحت و دلخور شدم، تیمی که همیشه رقیب ما است. من تنها کمی ناراحت شدم و فقط همین!

جوزپه ماروتا هم که در این مراسم حضور داشت، در واکنش به این موضوع اظهار داشت: حالا من در اینتر هستم که این پس از سال‌ها حضور در یوونتوس کار آسانی نیست. من و پاول ندود اکنون دشمنان فوتبالی هستیم، اما زندگی ادامه دارد. اکنون این به من بستگی دارد که تیمی را که در سال‌های اخیر در سطح بالایی نبوده، راه بیندازم.

ماروتا یکی از عوامل اصلی احیای یوونتوس در سال ۲۰۱۱ بود و در ۷ قهرمانی متوالی این تیم در سری A نقشی کلیدی داشت. او اما تابستان امسال به خاطر برخی اختلاف نظرها با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه بر سر برنامه‌های نقل و انتقالات راه خود را از راه بانوی پیر جدا کرد و در نهایت به اینتر پیوست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.