اصلاح‌طلبان خراسان رضوی امید به انتخاب استانداری از جنس خود داشتند ولی در حال حاضر با توجه به شواهد و قرائن درمی‌یابیم که وزارت کشور به آن‌ها پشت کرده و به‌دوراز حواشی و سیاسی بازی به دنبال انتخاب استانداری اصلح است.

درب‌های بسته استانداری مقابل گزینه‌های پیشنهادی اصلاح‌طلبان

به گزارش قدس آنلاین، با اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، استاندار خراسان رضوی نیز از میز ریاست جدا شد و راه را برای جوانان و ظرفیت‌های تازه باز گذاشت.

مدتی از اجرایی شدن این قانون می‌گذرد و گزینه‌های بسیاری اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به‌عنوان استاندار خراسان رضوی مطرح‌شده‌اند ولی این گزینه‌ها تنها در حد گمانه‌زنی باقی‌مانده‌اند.

اگرچه سایر استان‌ها نسبت به انتخاب استاندار تعیین تکلیف کرده‌اند و یا در شرف انتخاب استاندار هستند ولی خراسان رضوی با توجه به جایگاه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی‌ که داراست هنوز با سرپرست اداره می‌شود.

وزارت کشور که مجری انتخاب استاندار است در این مدت راهکار خرید وقت را برگزیده و به‌دوراز حواشی در حال رایزنی برای انتخاب استاندار موردنظر است.

اصلاح‌طلبان خراسان رضوی امید به انتخاب استانداری از جنس خود داشتند ولی در حال حاضر با توجه به شواهد و قرائن درمی‌یابیم که وزارت کشور به آن‌ها پشت کرده و به‌دوراز حواشی و سیاسی بازی به دنبال انتخاب استانداری اصلح است.

مظفر علیزاده در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون آخرین اخبار انتخاب استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: وظیفه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی ارائه پیشنهاد، جمع‌بندی و درخواست دادن است و ما نیز به‌عنوان تشکلی که حق پیشنهاد دادن دارد، گروهی را با هفت عضو پیرامون انتخاب استاندار خراسان رضوی تشکیل دادیم.

استانداری خراسان رضوی دارای حساسیت بالایی است

وی افزود: پیشنهادهایی ارائه دادیم ولی اینکه مسئولین مملکتی و وزیر کشور چه اندازه به حرف ما گوش دهند مشخص نیست؛ گمان بنده این است که انتخاب استاندار خراسان رضوی دارای پارامترهایی است که تمامی مسئولین نسب بدان حساس هستند.

این هفته استاندار خراسان رضوی انتخاب می‌شود

دبیر مجمع نیروهای خط امام در خراسان رضوی گفت: شهر مشهد شهری معمولی نیست که نسبت بدان بی‌تفاوت باشیم، با رایزنی‌هایی که انجام‌شده در این هفته استاندار خراسان رضوی انتخاب می‌شود اما باکمال تأسف پیشنهادها و پارامترهایی که ما به وزارت کشور ارائه دادیم با بی‌توجهی همراه شده است.

علیزاده بیان کرد: مانند استاندار گذشته نیز به گفته‌های ما توجهی نمی‌شود، تفکراتی که در خراسان رضوی وجود دارد موجب شده است که چنین رویه‌ای پیش‌گرفته شود.

انتخاب رزم حسینی منتفی شده است

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری بناست نتیجه انتخاب استاندار خراسان رضوی نهایی شود؛ گزینه رزم حسینی منتفی شده است و ۴ نفر از اسامی پیشنهادی ما نیز رد شده‌اند.

منبع: صبح توس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.