۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 635274

رضا خادمی زاده رئیس انجمن های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور با بیان این که دولت نه تدبیر دارد و نه امید، وعده محقق نشده رئیس جمهوری برای فروش اتوبوس با تخفیف ۵۰ درصدی به رانندگان را مورد انتقاد قرار داد.

خادمی زاده: دولت نه تدبیر دارد و نه امید

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رضا خادمی زاده رئیس انجمن های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل  با یادآوری این که  هفته گذشته مجلس شورای اسلامی وزاری سه وزارتخانه راه، کار و صنعت را به قوه قضاییه معرفی کرد، اظهار کرد: در ۱۸۳ جلسه‌ای که برای رفع مشکل کامیون داران برگزار کردیم به شهادت دوستان تنها برداشت ما از جلسه خودکار روی خودکار بود که به ما می‌دادند.

وی با بیان این که عامل اصلی مشکلات کامیون داران عملکرد و نادرست برخی از مسئولین است که خواسته  یا ناخواسته باعث آن شده اند، افزود: افزایش بی رویه و افسار گسیخته و عدم نظارت بر ناوگان یکی از معضلات کنونی است. آقای رئیس جمهور سال گذشته پشت فرمان اتوبوس گفت اتوبوس را با ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض، ۲۰ درصد آورده و ۳۰ درصد تسهیلات به راننده واگذار کنند این در حالی بود که نه فقط این اتفاق نیفتاد که قیمت اتوبوس از سال گذشته تا امروز دو برابر شده است.

وی بیان کرد: رانندگان درخواستی در این رابطه نداده بودند رئیس جمهوری این مسئله را مطرح کرد و امروز باید بیاید و پاسخ بدهد.

وی با بیان این که دولت نه تدبیر دارد و نه امید گفت: در گذشته به افراد بی‌مو، زلف‌علی و به افراد نابینا عین‌الله می‌گفتند؛ متاسفانه در ۵ سال اخیر نه تدبیری از دولت دیدیم و نه این که جای امیدی برای آینده گذاشتند.

وی با تشبیه دولت به ارکستر سمفونی که هر کدام  از وزارتخانه‌های آن در نوازندگی استاد است، اظهار کرد: به دلیل این که این ارکستر سمفونی لیدر مناسبی ندارد فقط صدای دلخراشی بیرون می‌دهند.

رئیس انجمن های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور در ادامه با بیان این که مشکلات اخیر رانندگان بین وزارت راه و صنعت پاسکاری شد، افرود: از دولت چیزی نمی خواهیم فقط انتظار داریم که قانون اجرا شود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافری خطاب به رئیس مجلس، اظهار کرد:  آقای لاریجانی بنده از شما بچه ترم اما بریده ام. ۱۵ روز قبل سکته مغزی کردم و بدون اجازه دکتر از بیمارستان فرار کرده ام تا به مراسم امروز برسم. چرا باید به قشر رانندگان فشار وارد شود، ما چه گناهی کردیم سرمایه‌گذاری می‌کنیم یک ماشین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی خریداری می کنیم.

خادمی زاده با بیان این که بی کیفیت‌ ترین ناوگان، قطعات و لاستیک چینی را به ما می‌دهند و در زمان تصادفادت از ما جواب می خواهند خطاب به مسئولان گفت: کاری کنید شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.