۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 635300

پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۳-۱ منچسترسیتی مقابل لستر در ضربات پنالتی و راه‌یابی سیتی به نیمه‌نهایی جام اتحادیه از شاگردانش و به خصوص موریچ دروازه‌بان تازه‌کار سیتی تمجید کرد.

گواردیولا: به دنبال فتح جام اتحادیه هستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، منچسترسیتی دیروز در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه در زمین لستر به مصاف این تیم رفت و بعد از آنکه بازی در وقت عادی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، شاگردان گواردیولا در ضربات پنالتی با نتیجه‌ی ۳-۱به پیروزی رسیدند و به مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام اتحادیه راه یافتند تا پپ گواردیولا بعد از بازی به ستایش از بازیکنانش و به خصوص دروازه‌بان جوان و تازه وارد سیتی، آریانت موریچ که در پیروزی این تیم نقش مهمی داشت بپردازد.

در ضربات پنالتی موریچ دو ضربه‌ی پنالتی جیمز مدیسون و چاغلار سویونجو را دفع کرد تا در نهایت اولکساندر زینچنکو با به ثمر رساندن حساس‌ترین ضربه‌ی بازی برای سیتی، کار را تمام  کرده و شاگردان گواردیولا را به مرحله‌ی نیمه‌نهایی برساند.

گواردیولا بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما فصل گذشته در جام اتحادیه به فینال رسیدیم و قهرمان جام شدیم. برای همین بود که در بازی امروز از اول با هدف پیروزی قدم به میدان گذاشتیم. بازی امروز برای ما خیلی شبیه به فصل گذشته بود. نتیجه‌ی نهایی درست مثل این مرحله در سال گذشته بود. پارسال کلودیو براوو برای ما در این مرحله درخشید و امسال نوبت درخشش آریانت موریچ بود".

گواردیولا در ادامه گفت:" نمی‌دانم در ادامه‌ی فصل وقتی فشردگی مسابقات به اوج می‌رسد بچه‌های ما در ادامه‌ی رقابتهای این جام چکار خواهند کرد ولی مسلماً رسیدن به نیمه‌نهایی از حذف از مرحله‌ی یک‌چهارم بهتر است".

گواردیولا در مورد درخشش دروازه‌بان جوانش گفت:" موریچ جثه‌ی بزرگی دارد ولی واکنش‌هایش خیلی سریع است و در زمان مناسب، تصمیم‌های درست می‌گیرد. این بازی برای او تجربه‌ی خوبی بود. او هنوز جوان است ولی به خاطر این بازی شایسته‌ی تشویق است".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.