گیلان- رئیس پلیس راهور استان گیلان از آخرین مهلت بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.

۳۰آذر؛ آخرین مهلت بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان گیلان ، با بیان اینکه ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت بخشودگی جرائم راهنمایی و رانندگی است، اظهار کرد: برابر قانون در صورت عدم پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی در مدت مشخص شده ۶۰روز، پس از صدور قبض شخص متخلف باید دو برابر اصل جریمه را پرداخت کند بر این اساس پلیس راهور ناجا ضمن هماهنگی با مراجع قانونی در راستای تسهیل شرایط برای پرداخت جرائم معوقه رانندگی طرح بخشودگی دیر کرد جرائم سال ۹۶ و قبل از آن را ابلاغ و اجرا کرده است.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه فقط تا پایان آذر ماه فرصت دارند با استعلام تخلفات رانندگی خود از این طرح ویژه استفاده کنند و در خصوص پرداخت جرائم معوقه خودروی خود اقدام نمایند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان از طریق مراکز پلیس +۱۰ یا سایت اینترنتی پلیس به نشانی راهور ۱۲۰ همچنین سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ می‌توانند از میزان خلافی خود مطلع شوند و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازه زمانی این طرح فقط تا پایان آذرماه خواهد بود از شهروندان خواست برای بررسی و پرداخت جرائم رانندگی خود از این فرصت قانونی استفاده نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.