۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 635320

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، از آغاز فعالیت چرخه کار و تولید گروه ملی فولاد از امروز(چهارشنبه ٢٨آذر) خبر داد و گفت: مواد اولیه حداکثر تا ۱۵ روز تأمین شده است.

فعالیت گروه ملی فولاد از سر گرفته شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کریم یاوری از آغاز فعالیت گروه ملی فولاد و استقرار کارگران در این شرکت از امروز( چهارشنبه ٢٨ آذرماه) خبر داد و گفت: عصر روز گذشته مسئولان استان خوزستان با مدیران گروه ملی فولاد اهواز و نمایندگان کارگران این شرکت، نشستی برگزار کردند که منتج به بازگشت کارگران از روز جاری به محیط کار و از سرگیری فعالیت چرخه کار و تولید در این کارخانه شد.

نماینده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه های مشکل دار افزود: خوشبختانه از امروز، کارگران گروه ملی فولاد در محیط کار حاضر و نسبت به راه اندازی دو خط تولید اقدام کردند.

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، درباره آخرین وضعیت آزادی کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد نیز یادآور شد: آزادی کارگران بازداشتی با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است و تمام کارگران بازداشت شده به تدریج از امروز تا پایان هفته آزاد می شوند.

یاوری تأکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجدداً و موکداً مخالفت خود را برای هر گونه بازداشت کارگران براثر اعتراض برای دریافت مطالبات قانونی خود که به صورت مسالمت آمیز صورت می دهد، اعلام می کند.

وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به از سر گیری فعالیت کارگران در گروه ملی فولاد مواد اولیه برای تولید برای ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تأمین شده اما بانک ملی به عنوان سهامدار عمده این شرکت مکلف است نسبت به خواسته های قانونی کارگران از جمله تأمین مواد اولیه برای تولید مستمر، راه اندازی تمام خطوط تولید و پرداخت حقوق معوق کارگران توجه جدی به عمل آورد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.