البرز-قدرت الله شمیرانی از آغاز مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی فریزبی آلتیمیت آقایان به میزبانی مجموعه ورزشی ایثار شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.

آغاز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی "فریزبی" در ساوجبلاغ

قدرت الله شمیرانی سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین از آغاز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فریزبی آلتیمیت به میزبانی استان البرز خبر داد و گفت:مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر امرو چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه برگزاری رقابت ها در ٣ روز متوالی خواهد بود، اظهار کرد: این رقابت ها در قالب ١٢ تیم از ١١ استان کشور و ١٦٤ ورزشکار و با داوری ١٤ نفر به میزبانی مجموع ایثار در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار می شود.

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه از صبح چهارشنبه رقابت ها آغاز شده است، گفت: روز جمعه اختتامیه مسابقات خواهد بود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، ١٢ تیم حاضر روز چهار شنبه در بخش های مقدماتی و پیروزهای رقابت ها در روز پنجشنبه در مرحله حذفی و نیمه نهایی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شمیرانی تصریح کرد: روز جمعه همزمان با رقابت های بخش نهایی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فریزبی آلتیمیت چمنی (آقایان) به صورت زنده از شبکه البرز پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.