آیت‌الله صافی گلپایگانی، رفع مشکلات نیازمندان را بالاترین عبادت دانست و گفت: هیچ فردی نباید در کمک به فقرا کوتاهی کند، زیرا فقط در این صورت است که می‌توانیم مشکلات زندگی مستضعفان را برطرف کنیم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی: هیچ عبادتی بالاتر از رفع مشکلات نیازمندان نیست

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی، یکی از مراجع تقلید در دیدار با سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، با تقدیر از خدمات این نهاد در امداد رسانی به فقرا، اظهار کرد: این فعالیت‌ها موجب خوشحالی حضرت ولی‌عصر (عج) می‌شود و هیچ دستاوردی بالاتر از این نیست.

وی با بیان اینکه ارزش هیچ فعالیتی بالاتری از خدمت به نیازمندان نیست، اضافه کرد: عبادتی بالاتر و بهتر از آن نیست که مشکلات مؤمنان را رفع کنیم؛ به همین علت کارمندان کمیته امداد باید قدردان این جایگاه ارزشمند باشند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان رسالتی دینی بر دوش همگان است، عنوان کرد: هیچ فردی نباید در کمک به فقرا کوتاهی کند، زیرا فقط در این صورت است که می‌توانیم مشکلات زندگی نیازمندان را به صورت کامل رفع کنیم.

آیت‌لله صافی‌ گلپایگانی از ثواب معنوی رفع مشکلات نیازمندان یاد کرد و گفت: کارمندان کمیته امداد را دعا می‌کنم و امیدواریم زیر سایه توجهات امام زمان (عج) بتوانند با موفقیت به فقرا و نیازمندان خدمت کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.