چهارمین نشست مشترک علما و چهره های تقریبی شیعه و اهل سنت مناطق تلفیقی خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

تاکید علمای شیعه وسنی خراسانی برتقویت فعالان فرهنگی درفضای  مجازی وجنگ اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد گفت: این نشست با نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت مناطق تلفیقی خراسان رضوی باموضوع نقش علما در تبین اقتصادی اسلامی در حمایت از کالای ایرانی در ۴۰ سالگی انقلاب به مدت ۲ روز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی دارابی افزود: در این نشست ۱۱۰ نفر از علمای شیعه و سنی شهرستانهای تایباد، خواف، تربت جام، سرخس و صالح آباد با موضوعات مبانی دینی و ضرورت حمایت از تولیدات داخلی، جنگ اقتصادی دشمن و شیوه های مقابله با آن، اقتصاد اسلامی و ضرورت حمایت از کالای ایرانی  و کارآمدی نظام در حوزه اقوام مذاهب در ۴۰ سالگی انقلاب در حال برگزاری است.

وی گفت : ۴ کمیسیون علما و شبکه تبلیغی کشوردر حمایت از کالای ایرانی، کمیسیون جنگ اقتصادی، کمیسیون بانوان و خانواده با رویکرد اقتصادی و کمیسیون رسانه و شبکه مجازی در فضای جنگ اقتصادی هم در این همایش برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دارابی هدف این همایش را ایجاد تعامل عاطفی بین علماء شیعه و سنی و نخبگان تقریبی، بهره گیری از ظرفیت علماء و چهرهای تقریبی در شرایط جنگ اقتصادی، خنثی سازی و مقابله با تهدیدات اقتصادی و تقویت تفکر تقریبی در مناطق تلفیقی با بهره گیری از مسائل مشترک بین شیعه و سنی  عنوان کرد.

این نشست در سالن همایش مجموعه کارگران مشهدمقدس در حال برگزاری است.
منبع: صدا وسیما
  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.